Nuffnang ads

Nuffnang ads..klik je..tak kena bayar pun..

Ahad, 7 November 2010

akhirnya chelsea kalah dikaki Torres..hehehe..Liverpool 2 - Chelsea 0..apa2 pun jom tengok highlights dulu..

video
Torres memang betul2 power la semalam..mengancam giler sampai Cech tengok je bola masuk dalam gol..hahaha..torres 2 - chelsea 0..Reina pun jadi hero semalam..2nd haf chelsea dah serang giler2..reina banyak giler saves..tp thumb up kat defender yang baru nak naik la, martin kelly..Gerrard dah sememangnya yang terbaik..hehehehe..pemain chelsea pun baik jugak semalam tapi takde luck..apa pun syabas kepada liverpool..kepada chelsea next match cuba lagi..hehehehe..you'll never walk alone..kat bawah ni ada beberapa gambar kemenangan..gambar kekalahan takde ye..hahahaha









WHO CAN STOP  ELNINOO!?? big defenders look silly nxt to him..
now this is for fun wats the 5 diffrence in the 2 photos!?

1 comments:

mohekhs berkata...

AAAAHHhhhhhhh!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...