Nuffnang ads

Nuffnang ads..klik je..tak kena bayar pun..

Rabu, 17 November 2010

Kemeriahan Aidiladha

meriah juga aidladha kat batu pahat ni tapi tak la semeriah kat kampung halaman terengganu..apapun bersyukur la dengan nikmat yang diberi Allah S.W.T..ni ade sedikit gambar korban kat depan rumah..letih jugak hari ni tapi best..dapat pengalaman..camne sambutan kat tempat anda??meriah tak??








sape nk kepala lembu??hahahaha..

12 comments:

tqah berkata...

ai..kepala lembu pn amik gk ke...isk3

Mohd Firdaus berkata...

hahha..kpala lmbu la yg best..

Firdaus =) berkata...

awk tgk ker? x takowt ke?
mana taw kang awk mimpi. baru awk taw. hehe

Mohd Firdaus berkata...

1st time tgk cmni..biase tgk dri jauh je..ni tgk dkt2..alhamdulillah x trase tkt..

ziha berkata...

semua bahagian lembu boleh dimakan..tapi banyak2 bahagian lembu ape yang tak boleh dimakan??haaa haa sile jawab tuan blog. :)

Mohd Firdaus berkata...

ape erk??kereta lembu kot..hehehe

Mazni Maisya berkata...

aok..amik2 tulang, leh buat sup... hahaha

Mohd Firdaus berkata...

ade dlm peti ais rmh aku ni..

ahmad jo berkata...

wah!! sonoknyer....tp seram pulak tgk gmbr last tu. hehe

Mohd Firdaus berkata...

hahaha..jgn mimpi sudah ahmad jo..

Aretikz berkata...

seolah2 lembu tu berkata.. Syukur.. akhirnya aku jd korban.. hehe..

Mohd Firdaus berkata...

kalau la lembu tu bleh berkata2..lari semua org kt ctu..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...