Nuffnang ads

Nuffnang ads..klik je..tak kena bayar pun..

Jumaat, 12 November 2010

satu setengah tahun di UTHM...episod 2...

bertemu lagi kita di satu setengah tahun di UTHM...episod 2...final exam dah dekat..study tak start lagi..apa2 pun layan dulu..bagi refresh sikit otak ni..hahahaha..





 ni time kem kepimpinan pelajar..pelajar dari smk Dato Onn, batu pahat..masa ni dah cuti..ramai dah yang balik kampung..tinggal beberapa kerat je yang sanggup berkorban masa cuti..walaupun banyak dugaan tapi enjoy sangat2..hehehe..








ni yang paling best..trip ke sabah anjuran kelab fotografi..banyak kenangan kat sini..sebab trip ni la hard disk laptop aku hmpir penuh..terlalu banyak gambar..hehehe..masa dan lepas trip ni la aku berbahagia..tapi ku sangka hujan sampai ke petang, rupanya panas ditengah hari..hehehe..jiwang pulak..xde la..aku sentiasa berbahagia bila2 masa..hehehe..sekian untuk kat sabah..



ni masa perarakan konvokesyen kat dataran batu pahat..masa g ok je..tapi masa nak balik tu memang macam !@#$%^..ada ke patut tengah hujan tu dia suruh keluar g cari bas lain..memang tak patut..apa2 pun benda dah jadi..so enjoy je la..hahahaha..










ni konvoi raya ke muar..raya ke berape ntah..beraya kt rumah keluarga angkat tapi rumah keluarga angkat aku tak g pun..dari pagi sampai ke malam..berat aku naik 3 kilo lepas konvoi ni..seminggu lepas tu turun balik ke berat yang asal..hahahaha..




ni family angkat aku..ayah,adik ppuan dan mak..yang laki 4 orang sekali nga aku ni semua pelajar UTHM..adik beradik angkat aku la..sorang tu dari somalia..raya haji ni InsyaAllah beraya kat sana..

ni kat rumah dato panglima..ada kenduri kesyukuran..rumah memang besar..3 tingkat..paan nak ambik dato panglima jadi ayah angkat dia..aku nak ambik dato panglima jadi bapak mertua aku..hahahahahahaha...maknanya nanti paan jadi abang angkat aku la..

sekian..tamat..hehehe

5 comments:

tqah berkata...

nice..masa blajar ni la byk kenangan manis yg leh kita dpt..ngan kwn2...pas abs laja nnt msti terkenang kenangan masa lalu...ia menambahkan lagi perisa dalam kehidupan ini..so hidup ini akan menjadi lebih bermakna..hehe

Mohd Firdaus berkata...

aah..betul sgt2..

Mazni Maisya berkata...

hahaha.... enjoy every second dgn korg~~

Mohd Firdaus berkata...

every quater second..hehehe

Mazni Maisya berkata...

bukan quater back eh..hhehehe =p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...