Nuffnang ads

Nuffnang ads..klik je..tak kena bayar pun..

Selasa, 28 Disember 2010

Azam tahun 2011???

Assalamualaikum w.b.t. pembuka bicara..


3 hari lagi tahun 2010 akan melabuhkan tirai..
muncul la tahun 2011..
dah ramai orang yang berbicara pasal azam baru..
azam lama dah setel ke belum..
tahun baru ramai yang nak azam baru..
tapi azam lama yang tak tercapai lagi tu dibiarkan camtu je..
ape kes tu bro @ sis??

nak tau apa azam tahun 2011 aku??
sorry la aku takde azam tahun mat saleh ni..
aku tak pandai nak berazam2 ni..
yang aku nak buat aku buat..
kalau ada azam pun aku tak berazam nak buat..
sama la macam takde azam kan..
aku suka buat benda yang spontan..
tak payah nak fikir lama2..

satu lagi aku nak sentuh..
setiap tahun baru mat saleh korang berazam baru..
tahun baru islam korang ada azam tak??
kalau ada tu alhamdulillah la..
pentingkan dulu tahun islam dari tahun mat saleh tu..
ni tahun baru mat saleh nak sambut meriah2..
tahun baru islam taknak sambut pun..
mentang2 la tahun baru mat saleh boleh berjoget kat konsert2..
boleh pakai pakaian menjolokkkk mata..
bukan semua, sebilangan kecil je..hehehe
tahun baru islam takleh..
kena g masjid..hehehe..

diri sendiri pun tak betul lagi ni..
tapi tak betul pun tak pernah sambut tahun baru lagi..hehehe
renung2kan dan selamat beramal..hehehe
 

7 comments:

♥LyNnDa♥ berkata...

betol3x...setujuuu~!

nadzirah aqilah berkata...

saya tak pernah ada azam.. tapi org cakap org takde azam org takde wawasan untuk maju ke hadapan.. masalahnya caner kalau org yg berazam tapi tak pernah berusaha untuk mencapai azam tersebut? lebih krg sama je kan.. hahahaha

apa yg pentin.. KERJASAMA... eh.. bukan2.. apa yg penting keinginan dan kesungguhan kita untuk terus maju melangkah ke hadapan.. hahahaha..

errr... panjang plak bebel.. sory2.. selamat menyambut tahun baru!

Mohd Firdaus berkata...

tq semua sudi komen..komen anda amatlah dihargai..

Iena farina berkata...

saya dah sambt tahun baru ari 2 tahun baru Islam...Yg omputeh nyer tak kisah sesgt... SELAMAT TAHUN BARU yea :)

AtiEnAbErn berkata...

http://atienabern.blogspot.com/2010/12/dapat-award-lagik_29.html

AIMAN berkata...

azam aku simple je. nak bagi attendance penuh untuk sem ke-4.
tapi aku taw memang sukar. haha

hans berkata...

ku malas berazam
kalau rasa nak buat terus buat
kalau ku azam nanti kau xbuat
hehehe

apa2pun moga berjaya mencapai azam2 mu yer
selamat (^_^)Y

P/S : Thanks Pada Kamu Sebab Undi Saya Yer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...