Nuffnang ads

Nuffnang ads..klik je..tak kena bayar pun..

Rabu, 22 Disember 2010

Bestnya jadi kanak-kanak..

Assalamualaikum w.b.t. pembuka bicara..
petang tadi tengah syok duk melayan anak buah yang kecik fikiran melayang ke zaman budak2..
peristiwa yang paling aku ingat masa g shoping kat supermarket ape ntah kat kuala terengganu..
sekarang dah takde dah rasanya supermarket tu..
masa tu family aku memang orang susah..
masa tu dalam tahun +-1995..
aku pun dah lupa..
yang aku ingat lagi masa tu aku mengamuk sebab nak beli mainan ultraman yang harga RM100++..
ayah aku taknak belikan..
aku pun apa lagi..
nangis la dari supermarket tu sampai rumah sedare aku..
nak jugak ultraman tu..
ingatkan balik memang lawak la..
nasib baik kecik lagi masa tu..hehehe..
budak2 sekarang best..
mainan mereka ps2,psp..
aku dulu lori dan pistol wat sendiri guna kayu..hehehe..
kreatif kan..puji diri sendiri pulak..hehehe..

ni anak sedare aku..hensem macam pak sedare dia x..hehehe..

budak ni baru je umur setahun lebih..
ada budak ni rumah jadi makin meriah..
tapi 28/12/2010 ni budak ni dah nak balik rumah dia kat n9..
mak bapak cikgu..
awal tahun dah start mengajar..
sekian sahaja sesi merepek untuk kali ini..

18 comments:

~SYAZ~ berkata...

alaaa~~
syaz pon teringat jgk zaman kanak2 mase dulu2..menangis & merajuk ngan ayah sebab x nak belikan basikal lepas syaz tengok jiran sebelah rumah ade basikal baru..
heshhh~~kalau boleh mmg nak balik zaman kanak aje kan?? :)

Mohd Firdaus berkata...

kalau la doreamon btl2 wujud...hehehe..

Bella berkata...

comel la si kecik tu...

nk cubit pp dye boleyy x? :P

Mohd Firdaus berkata...

hahaha..mne bleh..skit nnt..hehehe

Bulan berkata...

comel nye dier.ehee
lagi ensem dr paksedare dia.ahakss

Mohd Firdaus berkata...

hahaha..bulan silap..

My MiRa berkata...

anak sedare awak sangat comel ok....geram je tengok die......huhu ....

Mohd Firdaus berkata...

hehehe..pak sedare dia cmne???huhuhu

Bella berkata...

alaaa...boley la daus..

nk cubit2 manje je..boley la :)

wink2 :D

Mohd Firdaus berkata...

pak sedare dia bleh la..hahahaha

Bella berkata...

alaaa...xmaw..

pak sedare dye x comel cam dye :P

Mohd Firdaus berkata...

pak sedare mmg x comey sbb pak sedare dia hensem..hohohohoho..

Bella berkata...

haha..
daus ni perasan la...

xkesah la jnji Bella nk cubit gak pp si kecik tu :)

nyza jasmy berkata...

HAHA , anak sedara yang cute ;)

Mohd Firdaus berkata...

anak sedare lg glemer dri pak sedare..lawan tauke ni..hahahahaha

azie berkata...

mmg serok klau ingt balik zaman kanak2 dlu alahai hehe

Yan berkata...

mmg best jd budak2...
tp klu dah besar panjang buat perangai budak2 mmg kene seligi hehehe

salam kenal dik
jemput vote anak akak ye
http://www.mayaqarmyla.net/2010/12/jom-vote-adik-dhuwa-haziq.html

tq

ADfeez berkata...

comelnya budak tu... buat buli best nie.. heheh :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...