Nuffnang ads

Nuffnang ads..klik je..tak kena bayar pun..

Rabu, 29 Disember 2010

Bila bangun pagi...

Assalamualaikum w.b.t. pembuka bicara..

bangun je pagi hari ni terus bersiap nak keluar..
dah balik terus masuk bilik on laptop..hehehe..
pagi tadi g servis my black horse..
hari sabtu ni nak jalan jauh lagi..
akan balik semula ke batu pahat yang dirindui selalu..hehehe
dari pagi sampai ke petang sabtu la tak leh nak online..

ni tauke bengkel duk servis..nama dia Ah Seng..

lepas siap servis tadi g bersiar2 kat pantai jap..
cuaca hari ni hujan kat rumah tapi cerah kat pantai..
aku macam biasa la..
berbaju, berseluar pendek dan bersandal ala2 mat saleh gitu duk lepak sorang2..hehehe..
seluar pendek yang bawah lutut ye..hehe
tak ramai sangat orang kat pantai hari ni..
biasanya hari minggu baru ramai..


ni pantai teluk gadung..depan uitm dungun..cantik kan..

hensem tak??hahaha..available lagi ni..kalau berkenan PM me ok..hehehe..

sape2 yang nak melancong ke terengganu n perlukan pemandu pelancong boleh cari aku..
tapi aku lebih tahu negeri lain berbanding negeri sendiri..hahaha
sekarang ni kat rumah tengah hujan selebat2nya..
perut dah menyanyi lagu john lennon..
nak g lunch dulu ye..
sekian..

19 comments:

salwaismail berkata...

bulan lepas pegi terengganu, ad singgah pantai. batu buruk kot nme tempat tu. cantik sgt. =)

Mohd Firdaus berkata...

pantai batu buruk la tu..kt tganu mmg byk pantai cantik2..tapi ade tmpat yang tak leh mandi..bahaya..

misza berkata...

bulan Feb nanti nak gi kemaman. apa yang best. teringain nak gi kt. Pasar Payang.

Mohd Firdaus berkata...

pasar payang kat kuala tganu..2jam dari kemaman..kemaman pun ade pantai yg lawa..

Iena farina berkata...

hehehe...owh dah nk lik kampus... sy nk lik kampung nie :P

Mohd Firdaus berkata...

ooo..hati2 ye..

misSbLurRy berkata...

aku nak g pulau perhentian....
errrr bila la kala nye 2....

Mohd Firdaus berkata...

pertengahan febuari bru bleh g pulau perhentian..

Bulan berkata...

uiks black horse.
ehee

.: iEyLa :. berkata...

huhu..sy nk pm la ni...hehe

Mohd Firdaus berkata...

bulan - silver buffalo dh bg adik guna..dh bertukar jadu red cow..hahaha

Mohd Firdaus berkata...

ieyla - pm la cpt..i'm waiting u..hahahaha

amny.. berkata...

xpenah jejak terengganu wlopon stay pahang..hahahah..pe yang bez kt sne ea???

Mohd Firdaus berkata...

mcm2 la..mri la cni klu nk tau..hehehe

Aqila Safuan berkata...

ehe. baguslah tutp aurat! ; ))
pantai best tapi saya gerun tengok laut sebab terlalu gerunlah , lagi gerun setelah tgk piranha. *ade kena mengena ke? lalalal/:)


http://aqilasafuan.blogspot.com/2010/12/sumpahtakpayah-pakai-heels-untuk-nampak.html

azi nur berkata...

haha...available 2... :)))

http://azisweetness.blogspot.com/2010/12/2010-kata-pergi-2011-kata-mari.html

Mohd Firdaus berkata...

haha..berkenan x??

Dhiaqiud berkata...

Dhia org Ganu tp Pantai Teluk Gadung ni pun x penah sampai..malu..malu..hehehe..

Mohd Firdaus berkata...

hahaha..pantai ni bkn femes sgt pn..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...