Nuffnang ads

Nuffnang ads..klik je..tak kena bayar pun..

Selasa, 21 Disember 2010

Demam dan Muntah..

Assalamualaikum w.b.t. pembuka bicara..

musim demam dan muntah kembali lagi..
semalam aku demam tapi tak muntah..
nasib baik demam sehari je..
tadi abang ipar aku pulak..
demam n muntah..
sebelum ni adik n anak sedare aku yg muntah..
ni baru dalam rumah aku..
jiran2 aku pun ramai jugak yang kena camni..
aku Alhamdulillah dah sihat.
tapi tenaga masih tak mencapai tahap maksimun..hehehe...
kepada yang di luar sana..
berhati2 la kamu..kalau demam makan ubat..
sekian saje laporan demam dan muntah dari terengganu..
saya mohd firdaus bin a. wahab dari tv99..hehehe

12 comments:

Bella berkata...

Alhamdulillah da sehat :)

daus ni cikgu ke pmbace berita? haha :P

Mohd Firdaus berkata...

pakej la..22 skali..hehehe

Bella berkata...

amboi...nk pakej je..

:P

Mohd Firdaus berkata...

dh memang pakej tu best..kn99X..hehehe

iszieylyanziy berkata...

alahmdulillah dah sihat,,heh,,take care ye

Mohd Firdaus berkata...

tq isz..

~SYAZ~ berkata...

tape2..
bukan ke Allah bagi kite sakit sebab nak hapuskan dosa kita..
tak gitu cikgu?? =)
selalu2 lah jaga kesihatan ya..

Mohd Firdaus berkata...

aah..betul tu..stiap ape yg berlaku ade hukmahnye..

Bulan berkata...

take care ye dear ;)

Mohd Firdaus berkata...

tq bulan..

Adem and Cats berkata...

get well soon

Ademncats

Mohd Firdaus berkata...

tq2..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...