Nuffnang ads

Nuffnang ads..klik je..tak kena bayar pun..

Sabtu, 18 Disember 2010

Hujan Rahmat..yeay..

Assalamualaikum w.b.t. pembuka bicara..
sejak balik kampung ni hujan turun tiap2 hari..
hari khamis panas lagi..
start hari jumaat sampai hari ni hujan je..
hujan ni macam menyambut kepulangan ku..hehehe..
ni la hujan rahmat..
semalam walaupun hujan sempat jugak g tengok2 pantai..
dah lama tak g tengok..
memang best..
angin yang kuat berserta deruan ombak yang mengganas..
ombak memang besar..
orang yang pro berenang pun boleh lemas..
air yang biru bertukar jadi coklat sebab terlalu banyak bercampur nga air sungai di muara..
ombak besar sampai atas jalan pun ada air pantai tu..
masa ni sape2 yang nak mandi pantai memang nak cari nahas la..
musim2 hujan ni duk je kat rumah..
tak yah g jalan2..hehehehe..
malam ni nak g ronda2 kat pantai lagi..
sape nak ikut jom la..
pantai teluk lipat n teluk gadung dekat nga uitm dungun..
jom ramai2..hehehe..

ni ada gambar ombak yang sempat di snap..



sekian saja untuk kali ni..wasalam..

22 comments:

mary ann ;) berkata...

pantai tu nama apa?? ;)

Mohd Firdaus berkata...

pantai teluk lipat..pnh g ke???

Bulan berkata...

pernah pegi..semalam pegi =p

nur syazani berkata...

waauww best2 dpt tengok pantai!! =D

Mohd Firdaus berkata...

mmg best sgt2..ni baru blk dri tgk pantai..hehehe

Mohd Firdaus berkata...

bulan - jom la g btl2..hehehe

Syafiq Rosli berkata...

hehe..angin pantai syok

Mohd Firdaus berkata...

mmg syok sgt2..hehe

Bella berkata...

uwaaa...lauttt..

rindu nk mandi laut!!! :(

nelly berkata...

cntik permandangan

:)

Hidup Ini Adalah Kenyataan berkata...

tengok gak ombak pantai dungun besar seangat

i am S!L4H.. berkata...

best la cuace cmtu..sdap je tdo..hee

eQuRlz berkata...

nak ikut!!!! sonok kna angin pantai..

Mohd Firdaus berkata...

jom semua esk kte g jln2 tpi pantai..hehehe

Myaby berkata...

wah

pasit itu coklat ah

Adab Mengumpat

dilla adilla berkata...

ehh, dekat uitm dila laa.. hehehe

daa lame xtgk ombar besar2... :)

~ PIJA ~ berkata...

rindunya den kat pantai...:)

Mohd Firdaus berkata...

dilla - bla nk blk uitm??

pija - g la jln2 kt pntai..syok..hehe

atiEnabErn berkata...

Firdaus : pantai ape nie ? cantik nye ! =)

Mohd Firdaus berkata...

pantai teluk lipat..msa ni x cntik lg..tgu dh lps mudim tengkujuh bru cntik..air biru..

atiEnabErn berkata...

Firdaus : Tu laa .. Atien tgok pon rasa cm cantik sgt .. klu dpt b'gambar msti best nie ..hu3..
btw salam kenal ..=)

Mohd Firdaus berkata...

salam kenal..mri la cni..bru dpt brgambar..hehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...