Nuffnang ads

Nuffnang ads..klik je..tak kena bayar pun..

Sabtu, 18 Disember 2010

i'm back..hehehehe..

Assalamualaikum w.b.t. pembuka bicara..
yeah i'm back but internet slow like snails..hehehe..
baru je 2 hari tak leh bloging..
dah rindu giler..
sampai sanggup g beli sim kad celcom baru semata2 nak online..
tapi lupa sim kad celcom baru takde 3g..
kena g centre tukar sim 3g..
tu yang jadi lembab semacam je internet ni..
nak blogwalking memang tak dapat la..
tapi nasib baik la dapat update entri baru..hehehe..

ni aku nak cite perjalanan balik kampung sikit..
pagi tu ingatkan nak bertolak awal la..
tapi terlajak tido plak..
bangun tido pukul 11..
masa tu barang semua tak kemas lagi..
punye la laju mandi n kemas barang..
11.30 pagi aku dah bertolak dari batu pahat menuju ke terengganu..
sampai muadzam shah dalam pukul 2.30 pm..
kat muadzam hujan memang tersangat la lebat..
sampai jalan pun tak nampak..
sampai kuantan pukul 3.30 pm..
berhenti ambik anak sedare ja..
dia nak ikut balik kampung..
bertolak dari kuantan 4.30pm n sampai rumah aku 6.30pm..
Alhamdulillah perjalanan selamat..
terima kasih semua yang mendoakan perjalanan aku selamat..
sampai sini saje untuk kali ni..

ni bekalan aku atas kete..makan ni je..sampai rumah baru makan nasi..

ni la sepanjang perjalananku..hutan n sawit je..hehe

ni hujan lebat kat muadzam shah..

7 comments:

Bulan berkata...

uwaaa..ehee
jeles2.nak balik gak

Mohd Firdaus berkata...

jom la blk kg bulan..singgah tganu dlu..ambik fir..hehehe

Abun berkata...

gila hati kering balik sorang2..thumb up 4 u! m(--)m

Mohd Firdaus berkata...

dh biase dh blk sorg2..dh nk msuk 3 thun..dlu kt kedah pun blk tganu sorg2..tkt jgak la lalu bukit grik..dah la sunyi je..hehehe

Cempakamelati berkata...

Alhamdulillah dah selamat sampai..semoga gembira di kampung.

ahsfantasy24 berkata...

huhu.. mmg skit ati klw
tenet cam snail..

ati2 k skrg msim ujan~
^^,

Mohd Firdaus berkata...

tq semua..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...