Nuffnang ads

Nuffnang ads..klik je..tak kena bayar pun..

Sabtu, 11 Disember 2010

Novel

Assalamualaikum w.b.t. pembuka bicara..
mesti ramai yang suke baca novel kan..
aku ni baru je suke baca novel..
baca time boring je..
aku abiskan baca 1 novel setengah hari je hari ni..
1 rekod la bagi aku..
orang lain mesti lagi power2 kan..
novel ni tak la tebal sangat..
544 m/s je..
aku baca novel Ramlee Awang Murshid..
tajuk dia Rayyan Fantasi..
cite dia not bad la..
best jgak la aku baca..
tapi ending aku tak berape nak suke sangat..
sama la macam novel Ramlee yang aku baca sebelum ni..
tajuk 9 nyawa..
ending jugak yang aku tak suka..
tapi overall semua ok la..
promote novel Ramlee Awang Murshid sikit..hahaha

ni novel aku baru abis baca..

ni yang aku baca bulan lepas..

ni yang aku tak baca lagi..

23 comments:

ahsfantasy24 berkata...

wah jelezny..!
kte tabace pn ag rayyan tu..

mikhael best,
sal pmbnuhan profesional!
^^,

etuza berkata...

Assalam ..
Masa remaja dulu saya memang suka baca novel..kesinambungnya nilah suka berblog..hehe

Mohd Firdaus berkata...

ahsfantasy 24 - rayyan pun best jugak ni..x rugi baca..

etuza - wsalam..bca novel n berblog sma best je kn..hehe

nur berkata...

wah.. dah lama la tak baca novel..
ALL IN ONE
RAM tu best kan

Mohd Firdaus berkata...

aah..mmg best sgt2..hri ni nk baca tjuk mikhail plak..hehe

ordinary89art berkata...

best...pnah i bca stu dr novel2 dia..x ingt tajuk la tapi...

lawati - sedih dan pilu

kiwi berkata...

novel baru dia dah keluar! yes, lepas ni nak keluar beli..tambah koleksi.. hehe..

✿Bloodberry✿ berkata...

buku nie best.. dah kalo Ramlee Awang Murshid sume best2 lah.. Thriller No.1

matpek berkata...

try baca novel faisal tehrani..best jugak..

Mohd Firdaus berkata...

tjuk ape matpek..nnt nk kna g bli ni..

Juaini Jamaludin berkata...

mikhail best!!! sangat bestttt!!!

nur intan hazirah berkata...

hatiku diharajuku...xsilap cam tue la tajuk dier...rmlee awng murshid gak...best,....

Mohd Firdaus berkata...

ooo..nnt nk try cri la novel tu..

A.D.A.M. berkata...

Ko kena baca Mikhail, cepat2. Aku suka gak Mikhail tu. :D Plot dia best. =D

Mohd Firdaus berkata...

aku dh bca sparuh dh..tp 2hri dh x baca sbb ade kem..esok smbung bca blk..hehe

A.D.A.M. berkata...

Hahahaha. BTN ea? :P Tmpat aku g dulu syok. Sedap tmpat tido dia.

Ok2. Slmt baca la ea. =D

Mohd Firdaus berkata...

ok22..tq2..

kiwi berkata...

mikhail paling best. Tombiruo, ranggau pun best gk.

nasyikin berkata...

erm..try la bce bagaikan puteri..pown bez jugak.. :D

Mohd Firdaus berkata...

ok2..tq2..sape penulis tu??

evagebob vid berkata...

try bace bagaikan puteri..ramlee awang murshid jugak..antara bestseller dia la novel 2..sgt2 best!

Mohd Firdaus berkata...

ok2..tq 4 the info..kna beli ni..hehehe

sakdi berkata...

omg! xsangka anda juge menyukai Ramlee awang Murshid! saye hard die fan dia! sume buku dia saye ade,, paling best ungu karmila, bagaikan puteri(then ade sambungan),mikhail, 9nyawe oh semua novel dia xboring.cume ade yang complicated sket.cume xsempat beli novel baru dia coz xkuar birjimba ngan member, hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...