Nuffnang ads

Nuffnang ads..klik je..tak kena bayar pun..

Selasa, 4 Januari 2011

Akan datang..

Assalamualaikum w.b.t. pembuka bicara..

sekarang zaman semakin canggih..
macam2 ada..
mungkinkah kita @ anak2 kita @ cucu2 kita akan jadi macam ni..
sama2 kita nantikan..hehehe..

gambar ni jumpa kat facebook..
lupa dah sape yang upload..
jangan marah..
hehehe..

9 comments:

KELI OH KELI berkata...

hahaha..sinis tapi itu hakikat...lebih ramai yg senang berinteraksi secara maya dari yg nyata....

♥cutebabygirl♥ berkata...

hohoho~~
itu sudah melampau ye.

TunTeja berkata...

hahahaa....memang betul sangat le cartoon tu :p

i am S!L4H.. berkata...

hahahaha....*tergamam*...

Lan Bingka berkata...

dekat tapi jauh..hmmm

+dieabella+ berkata...

haha..lawak!

k e l u a r g a k a m i berkata...

tak sangka budak tu akan jawab macam tu ;)
zaman teknologi dah berkembang ;DD

RuSh D berkata...

dunia serba canggih..semua dihujung jari..

sarah abadan berkata...

haha yang ni klaka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...