Nuffnang ads

Nuffnang ads..klik je..tak kena bayar pun..

Rabu, 5 Januari 2011

Cerita hari ini..

Assalamualaikum w.b.t. pembuka bicara..

hari ni ada suka dan ada juga yang duka..
macam2 perkara yang berlaku hari ini..


yang duka tu tajuk projek sarjana muda aku kena tolak..
kena la fikir tajuk lain..
tajuk dulu buat projek tapi sekarang ni kena buat kajian sosial pulak..
tarikh last hantar tajuk hari jumaat ni..
tajuk takde satu pun yang dah terfikir..
takde idea dah..
ada tak sape2 yang nak tolong aku..
aku sangat2 memerlukan bantuan..
kepala dah pening nak fikir..
nasib baik la aku berpegang pada prinsip there's no problem but only solution..
takde la jadi macam orang yang tak betul..


yang suka pulak aku dilantik untuk handle trip ke pulau perhentian..
pulau ni aku tak pernah pegi lagi..
tu yang jadi suka tu..
kena pulak ni 1st time aku nak handle program..
mesti la rasa teruja sangat2..hehehe..
tapi rasa takut pun ada ni..
1st time dah dapat tanggungjawab yang besar..
takut tak dapat nak handle program ni betul2 je..
tapi aku dapat pembantu2 semua yang bagus2 dan boleh buat kerja..
kiranya ringan la sikit beban aku ni..


satu lagi malam ni aku nak pegi main futsal..
main 2jam pukul 9 - 11 malam..
dah sebulan lebih tak main futsal ni..
memang rindu sangat2 kat gelanggang futsal tu..
rindu nak sepak bola kuat2..
sape2 yang nak join jom la..hehehe..

esok kelas pukul 8 pagi..
malam ni mesti tido lewat lagi..
tido lewat takpe jangan bangun lewat je..hehehe..
ok..ni nak bersiap untuk main futsal dah..
sekian wassalam..

10 comments:

Bulan berkata...

nk ikut p pulau perhentian bole?

sale_ehs gerrard berkata...

x kan ko lupa plak game aku kol 4 pagi nanti. takkan aku nak layan sorang2 huhuhuhu. Kalah dah tentu.. menang jer yang kena cari ni...

Mohd Firdaus berkata...

bulan - jom la klu nk ikt..hehe

Mohd Firdaus berkata...

kapten sg - xkan lupa la game liverpool ni..tu yg nk tdo lwt mlm ni..hehehe

CNEN AFI (dream chaser) berkata...

pulau perhentian..best tu. enjoy la yeh.

lady fara berkata...

assignment berkaitan apa?

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ berkata...

wah...besh!~~




jom singgah my new blog n being my followers too...tq

http://mummylovepink-lovely.blogspot.com/


and

jom singgah my shop blog...tq

http://mummylovepink-shoppaholicblogspot.blogspot.com/

a'im berkata...

nasib baik tak reject di awek

areripe berkata...

pack betul minggu ini, harap-harap projek kali ni berjaya!
rindu futsal jugak.

kekelip berkata...

futsal?!!bestttt!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...