Nuffnang ads

Nuffnang ads..klik je..tak kena bayar pun..

Sabtu, 15 Januari 2011

Come around again

Assalamualaikum w.b.t pembuka bicara..

jom dengar lagu best ni..
memang best sangat2..
dengar lagu ni teringat kat kucing..hehe..
kucing aku seolah2 nak melarikan diri dari rumah aku je..
biasanye kucing ni duk main depan rumah je..
hari ni dah main jauh sikit..
hujan tadi pun taknak balik rumah..
sanggup duk tengah hujan..
dah nak malam pun kucing ni tak balik lagi..
harap2 jap lagi balik la..
apa2 pun jom layan dulu lagu ni..
jet - come around again..
video

9 comments:

Bulan berkata...

syg sgt dia kt kucim tue.ehee

Mohd Firdaus berkata...

hahaha..mmg syg pn..td dh g cari kucing..dh bwa blk rmh..heehe

anamizu berkata...

kucing dah balik ke??? hihi

recent post : |bantulah adik hairuman|

AlfiEean WaRsi berkata...

adoi..kesian aku kt kamu...bab2 kucing hilang nie mmg sedeh...dia pun cam salah satu dpd fmly gak.. =[

::nuRuLaDHar:: berkata...

hihi dun wori..nnt2 kucen tu balik la kat tuan die ni..hehee

iniialahaku berkata...

mnala kucing2??tuan dah ngigau dah ni ha

sukahaha berkata...

kucing tu takut kene penyek lagi kot hehe..

jemput sini yer
blog Matdin

Abu berkata...

pening arr tengok roda berpusing kat atas tu..ahaks

nazriey jusoh berkata...

salam kucing.....eh...salam cikgu....hahaha.....cikgu ngaja ap?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...