Nuffnang ads

Nuffnang ads..klik je..tak kena bayar pun..

Ahad, 9 Januari 2011

Kucing kena bakar hidup-hidup..

Assalamualaikum w.b.t. pembuka bicara..

baru je semalam upload gambar kucing..
malam semalam jupe pulak video kucing kena bakar hidup2..
memang kesian la kat kucing ni..
diorang ni memang teruk..
takde perikemanusian langsung..
nasib baik la bukan duk kat malaysia..
korang tengok la sendiri camne diorang bakar kucing..
memang sial la diorang ni..

video

saya sayang kucing saya..
sekian wasalam..

30 comments:

k-artz chasez berkata...

arghhhhhhhhhh gramnyeee tgok...mmg sial la mnsia cmni,..arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh grammmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Bulan berkata...

xmo tgk.takot.ehee

Mohd Firdaus berkata...

hahaha..tgk je..

Lianna Umar berkata...

Kejam!!!

zetty berkata...

xsggup tgk..kejam betol la!!

SoutulMujahid berkata...

astaghfirullahal azhiim!!!
zalim sungguh! inilah tindakan manusia apb tidak dipandu oleh keimanan

xpe.. nnt kita tgk dia dibakar dlm api neraka mcm mana pulak. kau rasa api neraka yg jauh lebih dahsyat dan kekal abadi di sana!

Nur Mudrikah berkata...

ya allah...kejamnya..menitik air mata duk tengok video ni. even tengok kucing lapar pon dah naek kesian. ni pulak dia bakar..huhu. rindunya kat kucing kat umah nuh..huhu

norafmi berkata...

tk berani nk tengok... tk sampai hati..

saraeisyabalqis berkata...

sy xkn tgok kucing kne seksa!sy syg sgt2 kat kucing even berkura ke per!!!jht sungguh!smoga Allah membalas perbuatan menganiaya haiwan!>:(

BezBuddy berkata...

sy pun syg kucing sy :)

p/s: sori xleh tgk video tu...tenet lembap

caliph shuriken berkata...

kjam giler.. mmg diorg dh tempah tiket direct ke neraka...

nday berkata...

wah,,mang tak patot yg mcam tu..!!

whitecappuccino berkata...

Tak sanggup dan tak nak tengok! kenapa ada manusia sekejam ini..:(

misSbLurRy berkata...

aku tak leh nak tgk..
nanti aku nanges

F.A. berkata...

KEJAM GILAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! orang sukaaaa sangat kucinggggg

shahsyaz berkata...

ehm... i xnk view video neh...

sbbnyer, i syg sgt2 kt kucheng...

hak hak hak..

anyway, i singgah n follow blog u..

Maslina Rosdiana berkata...

Eeeee...rasa nak bakar je orang yang bakar kucing tu...KEJAM SANGAT...

Biar Allah swt membalas segala kekejaman anda....JAHAT tul orang tu...

**Huhuhu...kan dah emo nih...kucing itu tak bersalah pun...**

Piasara berkata...

oh manusia durjana..
takpa2..nanti korang rasa pulak macamana dibakar idup2 kat 'sana'pulak..

ch!natsu berkata...

uhh xsggup nak tgk..~

::nuRuLaDHar:: berkata...

adoi..kejam! huhh

Ujang9897 berkata...

cibai....

al-hirr berkata...

Allah..ksiannya.. :"(
smpai hati org yg buat cmtu.

Ustaz Love berkata...

Salam..

Sedih Ustaz Love tengok.. tak sanggup nak tengok sampai habis :(

mimiekucayang berkata...

kejam giler! x sanggup nk tgk...

sarah abadan berkata...

Oh~ T.T

Zero berkata...

zalim gila

nO namE berkata...

gila... xsgp nk tgk pai abis..
kesian kt kucing tuh..
ap la yg dia wat kt manusia tu pai kena seksa pai cmtu..

Kuman Chaos berkata...

astagfirullahhalazim!!!.... aduh... menyirap darah tengok nih.. kejam gila.. aduh..aduh... aku tka bela kucing tapi takde la sampai camni aduhai..
kuman "Tornado DAH SIAP!!." Entry

Syarifah Nornazrah Al Yahya berkata...

kejam :(
nak muntah tengok. kuar air mata :'(

Tengku Muhammad berkata...

kesiannye....sanggup betol mereka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...