Nuffnang ads

Nuffnang ads..klik je..tak kena bayar pun..

Sabtu, 1 Januari 2011

Selamat sampai di UTHM..

Assalamualaikum w.b.t. pembuka bicara..

Alhamdulillah dah selamat sampai ke destinasi..
bertolak dari rumah pukul 9 pagi..
sampai kuantan pukul 11 pagi..
bertolak dari kuantan pukul 1..
sampai ke destinasi pukul 5..
cuaca hari ni hujan kat terengganu..
sampai kuantan panas..
sampai johor pun panas..
hujan kejap2 je..
tadi jalan clear sangat2..
memang syok la..
sampai segamat je banyak kenderaan..
tak sempat nak rehat lagi dah online..hehehe..
pinggang ni hampir2 bengkok..
tak berhenti makan pun tadi..
lapar yang teramat sangat ni..
jom la sape2 yang nak belanja makan..hehehe..
terima kasih banyak2 ye yang mendoakan selamat sampai..
sekian..

10 comments:

ila berkata...

dah sampai UTHM.
stdy2

Yien Da Mox berkata...

Alhamdullilah :)

Rafina Mimi Zairul Murni berkata...

blajar btl2 jgn slalu melencong hehe :)

Bulan berkata...

da sampai?
Alhamdulillah ;)

misSbLurRy berkata...

yeaaahaaa....

errr isnin kelas = _ = '

Sindarella berkata...

oh yeahh..sampai suda..
study bia rajin !
ore ganu dgn kelate meme panda2..
ahakss~

haniniputra berkata...

alhamdulillah, sgmt byk kete? huhuk. die soh jumpe sy tu

yuyu aziz berkata...

wah dia dah selamat sampai..

alhamdulillah.

kita masih stuck di penang..kereta rosak.huhuhuuh..

hadoi..besok dah start kelas..

Miss Yaty berkata...

gudluck new sem :)

Rohaya Hj Ahmad berkata...

alhmdllh dg slmt....slmt meghdpi kuliah.klu ada klpngn singhlh rumh mama....rumh mama bersblhan pangspuri PERWIRA..Taman maju Baru..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...