Nuffnang ads

Nuffnang ads..klik je..tak kena bayar pun..

Sabtu, 26 Februari 2011

Ahad oh Ahad....

Assalamualaikum w.b.t. pembuka bicara..


hari ahad sudah tiba lgi..
seperti biasa kesibukkan menjelma setibanya hari ahad..
start sekarang sampai awal bulan 4 hujung minggu memang sibuk..
penuh program dan projek2 besar..
orang lain hari ahad untuk bersuka ria dan relex2..
aku pulak hari ahad untuk buat keje2 yang sepatutnya buat hari isnin - jumaat..
tapi nak buat macam mana..
semester ni agak kelam kabut sikit..
hari ni akan menghadiri 2 meeting..
pagi dan malam..
asigment2 yang lain ditinggalkan dulu..
malam sebelum hantar baru buat..
sekarang ni sibukkan diri dengan projek2 besar dulu..
yang projek kecil tu akan diusahakan kemudian..
jangan merajuk ye projek kecil..
anda akan dilayan lambat lagi..hahahaha..

ape lagi..
kawan2 jom g meeting..
dah hampir lewat ni..
kawan2 ada lagi yang tak bangun ni..
ok sekian sahaja untuk kali ni..
wasalam..

3 comments:

Bulan berkata...

uwaaa.xsuke meeting.bosan!

http://aniesandyou.blogspot.com berkata...

ur fellow KOPPITE!

GergasiKecil berkata...

uih...projek juta2 eh...
=)

singgah sini n follow kamoo...jom singgah blog saya=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...