Nuffnang ads

Nuffnang ads..klik je..tak kena bayar pun..

Selasa, 15 Mac 2011

Letupan loji nuklear di Jepun

Assalamualaikum w.b.t. pembuka bicara..

keadaan di Jepun semakin teruk..
selepas gempa bumi dan tsunami, loji nuklear pulak meletup..
ramai penduduk yang dah dipindahkan..
takziah kepada semua warga jepun dan warga2 lain yang terlibat secara langsung dan tak langsung..

video

Japan Nuclear Power Plant Reactor Explode

pesanan :  mencegah lebih baik dari mengubati. elakkan diri dari terkena hujan kerana dikhuatiri hujan tersebut sudah tercemar dengan bahan radiasi hasil daripada letupan loji nuklear di Jepun ini.

7 comments:

Syukri Kamaruddin berkata...

doakan je la kselamatan mereka,warga2 jepun tu...event bukan seagama sekalipon..tp myb ada saudara kita kat situ jgak kan,sapa taw..

http://aniesandyou.blogspot.com berkata...

sorg pakar fizik menjelaskan:

Letupan di Fukushima adalah disebabkan oleh hydrogen build up, bukan letupan nuclear and anyway, the authorities are checking to make sure no dangerous levels of radiations are being released.

misSbLurRy berkata...

lepas satu satu bencana kene dlm sekelip mata....

AZRUL AZMI berkata...

follow sini jugak....

hopefully we are not effected by the explosion that happened in Japan... and wish the best for the Japanese...

aleen aiden berkata...

yup,kesian dorang.jepun da la kecik.huhuh

Shah Alam Dude berkata...

hopefully everything will be better for them..

Tanpa Nama berkata...

En ce moment firefox télécharge automatiquement un mp3 et l'ouvre. Je veux qu'il me poussent à la boîte de dialogue afin que je puisse choisir où l'enregistrer. J'ai regardé dans les options-> Téléchargements-> afficher et modifier les actions et il n'y a rien mis là-bas que je peux changer ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...