Nuffnang ads

Nuffnang ads..klik je..tak kena bayar pun..

Sabtu, 14 Mei 2011

gambaran muka suspek yang menyimbah asid di sekitar Kuala Lumpur

Assalamualaikum w.b.t. pembuka bicara..

kat bawah ni ada gambaran muka suspek yang menyimbah asid  di sekitar Kuala Lumpur..
kepada wanita2 di luar sana sila berhati2..
ambil lah langkah berjaga2 yang perlu contohnya yang naik kereta tu jangan la buka cermin..pasang je aircond..
1 lagi nak g jalan2 jangan jalan2 berseorangan..
bawa la teman seramai yang boleh..
kepada mangsa, harapan agar cepat sembuh..
kepada pihak berkuasa, cepat2 la tangkap suspek ni..
ramai sangat yang dah takut ni..

DIKEHENDAKI...ini fotofit suspek yang dikeluarkan Ibu Pejabat Polis Kontinjen (IPK) Kuala Lumpur malam tadi. Menurut polis, suspek dipercayai berumur lingkungan 30-an dan bermisai.


p/s : apesal la mamat ni nak simbah asid kt orang lain..xde keje lain ke nak buat..macam2 la..haishhh...

3 comments:

LehaMY berkata...

yalah. baca cerita kat newspaper, memang menakutkan. semoga cepat2 pesalah nie ditangkap. dan kepada mangsa, bersabar dan moga cepat sembuh~

Daniela berkata...

cepat2 la tgkp...semua wanita dlm bhaya...aishhh!

~SYAZ~ berkata...

adooyy~
tak paham la dengan orang mcm ni..
tak ada masalah pegi cari masalah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...