Nuffnang ads

Nuffnang ads..klik je..tak kena bayar pun..

Isnin, 23 Mei 2011

Mak Bapak Pakai Sopan Tapi Si Anak Pakai Seksi

Assalamualaikum w.b.t. pembuka bicara..

Jam dah menunjukkan pukul 2.30 pagi tapi mata masih lagi segar. Memang sudah biasa seperti keluang man. Siang tidur, malam pula berjaga. Internet pula sekarang ni laju suam-suam kuku je. Nak blogwalking pun jadi tersangat malas. dah banyak bulan dah tak blogwalking.

Teringat pula perempuan kat kedai makan tadi. kedai makan ni cukup terkenal kat pekan parit raja. masakannya  boleh dikatakan cukup sedap. back to the topic. ceritanya macam ni. masa perut tengah berbunyi menandakan tersangat lapar dan makanan masih tak kunjung tiba, datang la seorang pakcik duduk kat meja sebelah. pakcik ni pakai baju melayu dan berkain pelikat. tiada apa yang tak kena pun dengan pakcik ni. 5 minit kemudian baru la 2 orang perempuan dan seorang budak lelaki sampai dan duduk dengan pakcik tu. seorang perempuan tu berpangkat makcik dan kemungkinan adalah isteri pakcik tu. tak sempat nak tanya tadi. hehe.. pakaiannya memang sopan. dan seorang lagi perempuan berkemungkinan anak kepada pakcik dan makcik tu. muda lagi perempuan tu. gayanya macam berumur dalam lingkungan 20an. perempuan ni memakai legging dan berbaju tersangat la ketat sampai menampakkan buahnya yang seperti dipaksa duduk didalam baju dan mahu keluar kerana kelemasan. tudungnya memang tak pakai la. tak berkelip mata tengok. mantap bai. gambar takleh nak ambil dan tunjuk sebab takut nanti akan mengaibkan perempuan tu. identiti biarla rahsia.
kalau korang tengok apa yang korang akan cakap? perempuan tiada perasaan malu ke? kalau memang tak malu tu pun fikirkan la tentang mak dan ayah yang ada bersama. mereka berpakaian sopan tetapi anak mereka berpakaian menjolok tekak.hehe. nanti mesti ada yang akan cakap harapkan mak bapak je sopan. anak macam "tutttt". tambahan lagi, ni mesti mak bapak tak pandai nak besarkan anak dengan betul. apa perasaan mak dan ayah kalau mereka dengar orang cakap macam tu. mak bapak pun kena la tegur anak yang berpakaian macam tu. jom bersama-sama kita membasmi pencemaran alam sekitar yang semakin berleluasa ini. say no to legging.



p/s : kalau ada perempuan dah taknak pakai legging dan sayang nak buang boleh bagi aku untuk pakai kat dalam masa main bola..hahaha..tapi takut tak muat pula sebab bumper tak sama saiz..hehehehe..

4 comments:

taliff berkata...

hahahaha, p/s tu tak boleh blah...kekekeke..bukan xcukup saiz kot, mungkin terlondeh sebab dumper yang tak sama saiz~~~huhuhu

Bulan berkata...

hahaha.da jd trend da skang nie.

mr.X berkata...

ha ah kan. selalu macam ni. parents diaorang tu tak rasa bersalah kot..

nuRuL haNis berkata...

dah berbuih gaknye mulut mak bapak dia cakap. tp, tak mahu dengar lah tu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...