Nuffnang ads

Nuffnang ads..klik je..tak kena bayar pun..

Jumaat, 20 Mei 2011

Sign board yang cool..

Assalamualaikum w.b.t.


LEGGING KETAT DI TEMPAT AWAM ITU GAYA FESYEN PELAYAN SEKS

cool la signboard ni..
sepatutnya diletakkan dimana2 sahaja..hehehe..
biar perempuan yang pakai legging tu rasa malu nak pakai..
seksa mata tau tak tengok perempuan pakai legging..
bukan yang muda je pakai..
yang tua pun ada sekali yang join pakai..
dah memang menjadi trend sekarang kan..
pakai tudung elok kat atas tapi kat bawah tu hampeh..
kalau nak pakai legging pun pakai kat rumah untuk tunjuk kat suami masing2..
jangan la pakai kat tempat2 awam..
mencemar keindahan alam..hehehe..
fikir la sendiri mana yang elok ye..
legging = bogel..
hentikan fesyen lucah ini..


4 comments:

Lovea_Fiya berkata...

legging = bogel..
sebagai pempuan pn setuju dgn kenyataan itu..

Cik Alin berkata...

yup...sakit mata woo...

EpoLįƒ¦siKunang2 berkata...

Nak lagi best kadang tu legging dengan skirt jarang pun boleh. Tergoda wuu.. huhu ^^

Mila berkata...

betol2...sakit mata tgk..
huhu..tgk anak2 pakai mcm xcukup kain sbb mak pun sama jugak..
oppss...bckp bdasarkn pengalaman..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...